Jak zamawiać


Aby złożyć zamówienie w księgarni internetowej naszego Wydawnictwa, nie musisz zakładać konta - zostanie ono utworzone automatycznie podczas składania zamówienia. Wszelkie dane do kolejnego logowania na nowo utworzonym koncie, otrzymasz na adres email podany podczas rejestracji.

Jak złożyć zamówienie?
1) Korzystając z listy kategorii wybierz interesujący Cię przedmiot i dodaj go do koszyka.
2) Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów, naciśnij przycisk "Do kasy".
3) Zostaniesz przeniesiony na stronę z formularzem, w którym należy uzupełnić:
  • adres email - należy podać swój prawidłowy adres email
  • informacje do wysyłki - tutaj prosimy podać adres na który ma być wysłana paczka
  • informacje do rachunku - jeśli dane do faktury mają być inne niż adres do wysyłki należy je tutaj wpisać, jeśli dane do faktury są takie same jak dane do wysyłki należy zaznaczyć pole: "Moje dane do rachunku są takie same jak dane do wysyłki." NIP należy podać w uwagach do zamówienia.
  • obliczanie kosztu dostawy - klikamy na przycisk "Kliknij aby obliczyć koszt wysyłki" i wybieramy sposób wysyłki zakupionych przedmiotów
  • Kurier FedEx lub Poczta Polska
  • sposób płatności - wybieramy sposób płatności adekwatny do wybranego wcześniej sposobu wysyłki. Przelew bankowy - dotyczy przesyłek przy których widnieje hasło przedpłata, płatność przy odbiorze - dotyczy przesyłek przy których widnieje hasło przesyłka pobraniowa.
  • uwagi do zamówienia - tutaj można podać uwagi do zamówienia, tutaj podajemy też NIP do faktury.
4) Klikamy przycisk "Sprawdź zamówienie" - sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają, jeśli tak naciśnij przycisk "Złóż zamówienie" jeśli zauważyłeś błąd wciśnij "Powrót" i popraw błędy.
5) Po naciśnięciu "Złóż zamówienie" Twoje zamówienie zostanie przyjęte. Na podany adres email zostanie wysłane podsumowanie zamówienia oraz jeśli nie miałeś wcześniej konta na naszej stronie dostaniesz informacje jak zalogować się na nowo utworzone konto.